Nieuws / 14 februari '18 / ROOD Zwolle

Valentijnsactie Zwolle

Vandaag was ROOD Zwolle samen met SP Zwolle te vinden op straat voor het langverwachte Valentijn! Om deze dag te vieren konden mensen vandaag op de foto met een gigantische beer en maakten ze kans op een diner voor twee. De prijs is ondertussen uitgereikt, op de facebook van SP Zwolle wordt de winnaar getoond.

ROOD Zwolle en SP Zwolle waren vandaag te vinden rond het station in Zwolle om zo met mensen te praten en te informeren over de komende gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart. Voor de gemeenteraadsverkiezingen zullen ROOD Zwolle en SP Zwolle activiteiten organiseren en op straat staan om met mensen te kunnen spreken.

Wil je ons graag een keer spreken? Hou dan de facebook van ROOD Zwolle en SP Zwolle in de gaten om te zien wanneer wij bij u in de buurt zijn. We hopen je snel te zien!

Heb je een vraag, wil je graag een keer mee doen of wil je wat meer informatie? Stuur ons dan een mail via roodzwolle@sp.nl