Permanente oorlog met Sadet Karabulut

Wanneer: vrijdag 25 januari 2019 - 20:00 tot 22:00
Waar: Allard Piersonlaan 48, Den Haag

De SP en ROOD organiseren in Den Haag deze maand een thema avond met SP Kamerlid Sadet Karabulut van Buitenlandse Zaken, Defensie en Ontwikkelingssamenwerking. Zij komt ons in Den Haag vertellen over de Permanente Oorlog in het Midden-Oosten en daarbuiten waar het Westen sinds 2001 onder leiding van de VS in is verwikkeld. Deze militaire interventies, bezettingen, luchtbombardementen en geheime operaties hebben, anders dan beloofd, niet geleid tot minder, maar juist veel meer terrorisme, ook in Europa. Vele honderdduizenden doden en miljoenen vluchtelingen zijn ook een resultaat van dit optreden. De Permanente Oorlog is mislukt. Na zeventien jaar vechten is er nog altijd geen enkel zicht op een einde aan het zinloze bloedvergieten. Dat is waanzin. Het is de hoogste tijd het roer drastisch om te gooien.

Vind jij dit ook zo'n interessant thema en heb je misschien vragen voor onze gast? Kom dan naar onze thema avond op het partijpand in Den Haag. (Te bereiken met tram 1, 16 en 17: tramhalte Oudemansstraat).

Voor koffie, thee en iets lekkers wordt gezorgd. Wij kijken uit naar jullie komst en iedereen is welkom!