Nieuws / 29 januari '18 / ROOD Breda

Het meldpunt gaat hard!

ROOD Breda zit nooit stil. Wij hebben altijd meerdere acties op de planning staan. Zo ook ons Meldpunt Schoolkosten. Wekelijks komen er meldingen bij van studenten van de scholen van het ROC in Breda bij. Kosten zoals licenties, mappen met geprinte opdrachten, nutteloze verzekeringen en noem het maar op worden op de studenten verhaald. Wij zijn inmiddels al een tijdje met ons Tweede Kamerlid Peter Kwint in contact, die in Den Haag hard bezig is om uit te zoeken welke kosten wel en niet van studenten gevraagd mogen worden.

Ondertussen gaan wij hard aan het werk om zoveel mogelijk meldingen te verzamelen. Heb jij nog geen melding gedaan? Doe dat dan zo snel mogelijk! Hoe meer mensen de teveel betaalde schoolkosten melden, hoe sterker het dossier wordt. Deel het meldpunt daarom, tag je vrienden en roep je klasgenoten op! Mocht je nog vragen hebben, dan zijn wij er ook voor je. Donderdag 8 februari in de grote pauze zijn wij aanwezig op de ROC's in Breda. Kom vooral naar ons toe! Ook zul je bij ons je melding kunnen doen.

Tot dan!