Nieuws / 12 september '17 / Nijmegen

Kennismakingsavond 14 september

Donderdag 14 september organiseert ROOD Nijmegen een kennismakingsavond. Deze avond is bedoeld voor jongeren die geïnteresseerd zijn in ROOD en de SP.

Tijdens de avond zullen we wat vertellen over ROOD Nijmegen, daarna zal SP Tweede Kamerlid Frank Futselaar wat vertellen over de standpunten van de SP over hoger onderwijs/wetenschap, en vertelt hij over de invloed van activisme op de politiek. We sluiten af met een gezellige pubquiz, waarna er genoeg tijd is om na te kletsen met een drankje.

Alle leden en geïnteresseerden (+vrienden) zijn van harte welkom vanaf 19:00 op ons mooie SP-pand. We beginnen om 19:30 met het programma.

Het adres is Molenweg 95, 6543 VA in Nijmegen. Het pand is goed te bereiken met de fiets (zo'n vijf à tien minuten fietsen vanaf Centraal Station Nijmegen). Er stopt ook een bus recht voor de deur, dit is lijn 6 richting Neerbosch-Oost of Dukenburg. Mocht je nog vragen hebben, mail dan naar roodnijmegen@sp.nl of bel naar 06-28416964.

WIj hebben er zin in, hopelijk tot dan!