Nieuws / 30 augustus '12 / Landelijk

ROOD-trip al over de helft

De ROOD-trip zit er voor de helft op. Meer dan twee weken rijdt de IJs-express nu door het land. Over iets minder dan twee weken is het 12 september, de Tweede Kamerverkiezingen. Afgelopen zaterdag ging de ROOD-trip langs Alphen aan den Rijn, maandag door naar Zutphen en dinsdag naar Amsterdam.

In Zutphen kon het de treinreizigers niet ontgaan dat er iets te doen was. Recht voor het station stond de IJs-express klaar, zodat ROOD tomatenijs uit kon delen en met de mensen in gesprek kon gaan over grote zaken en kleine Zutphense zaken.

Ook werd er nagepraat over het ‘Premiersdebat’ van zondag. Veel mensen beseffen dat er echt wat te kiezen valt en sommigen lieten eerlijk weten er echt nog niet uit te zijn. Er volgen nog heel wat debatten. Zoals het lijsttrekkersdebat donderdagavond bij Knevel &van den Brink op Nederland 1. En maandagmiddag gaan de lijsttrekkers in debat op radio 1. Er volgen nog veel meer debatten. De bestuursleden van ROOD gaan ook meerdere keren in debat. Zie de agenda op de site voor de plek en de data.