Nieuws / 5 november '17 / Leiden

Update MBO-actie

Het is een tijdje stil geweest op de website van ROOD Leiden, maar wij zitten zeker niet stil. We zijn doorgegaan met MBO’s te bezoeken, studenten te betrekken en ze enthousiast te maken voor onze actie. Veel studenten reageren positief en steunen de actie. Ook een aantal docenten zien het belang van genoeg studieruimtes voor hun studenten. Ze vertellen dat studenten nu vaak in de gang moeten zitten, op de grond, als ze hun opdrachten willen maken. Dit terwijl studenten van de Hogeschool en Universiteit altijd de mogelijkheid hebben om naar de Universiteitsbibliotheek te gaan. MBO’ers moeten hiervoor betalen! Zoals we al eerder hebben vermeld, strijd ROOD samen met MBO’ers door voor meer en betere studieruimtes. Binnenkort staat een bijeenkomst gepland met MBO’ers om een actie voor te bereiden en om op die manier een stap dichterbij ons doel te komen. Lijkt het je ook leuk om bij het actieoverleg te komen? Stuur dan een appje naar Stephanie: +3163399161