Nieuws / 19 maart '19 / Landelijk

In memoriam: Ami Gest (1989-2019)

Afgelopen weekend hebben wij met een grote schok en veel verdriet kennis genomen van het overlijden van Ami Gest. Ami was lange tijd actief voor ROOD en de SP. Wij herinneren ons Ami als een heel bijzonder en warm mens, die in staat was om anderen met elkaar te verbinden en te inspireren. Zijn grote glimlach en stevige knuffels zullen voor altijd een plaats in ons hart hebben.

Wij wensen alle nabestaanden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Vanuit ROOD willen we graag een mooi boek maken om Ami te herinneren. Hiervoor zijn alle bijdragen welkom. Stuur jouw verhalen, anekdotes, herinneringen en foto's naar rood@sp.nl, dan kunnen wij er iets moois van maken.

De uitvaart van Ami vindt plaats op maandag 25 maart om 11:00 uur in Het Kruispunt, Calkoenstraat 12A te Landsmeer. Gezien de drukte die wordt verwacht, zullen er tenten met een livestream aanwezig zijn. Om Ami en zijn gedachtegoed te eren, wenst de familie geen bloemen, maar een donatie aan Stichting Vluchtelingenwerk. Collectebussen zijn op de locatie aanwezig.