Nieuws / 10 augustus '18 / Landelijk

Ontmoet ROOD tijdens de introweken

Start jij vanaf volgende maand met een nieuwe opleiding? Ontmoet ROOD dan tijdens jouw introductieweek! Van Groningen tot Maastricht en van Den Haag tot aan Nijmegen, overal is ROOD in de komende tijd te vinden op de introductieweken van het Hoger Onderwijs.

Vanaf september begint het nieuwe schooljaar, wat voor tienduizenden studenten de start van een nieuwe opleiding betekent. Een opleiding die je moet voorbereiden op je toekomst. Een toekomst die door het afschaffen van de studiefinanciering, onderbetaalde flexcontracten en stijgende kamerhuur steeds meer onzeker is. ROOD wil samen met jou onze toekomst veroveren, en is daarom ook dit jaar weer aanwezig op de verschillende introductieweken door heel het land. Hieronder kun je zien waar onze verschillende ROOD-groepen op welke momenten in het land staan. Kom ook langs en ga met ons in gesprek over hoe we samen huisjesmelkers kunnen stoppen, zekere contracten kunnen afdwingen en een vuist kunnen maken tegen ons kneiterrechtse kabinet!

Loop jij niet mee met een introductieweek, maar wil je toch eens langskomen? Dat kan! Stuur eens een berichtje naar het contactpersoon in jouw stad of gemeente, of stuur een mailtje naar rood@sp.nl