Nieuws / 5 april '18 / Landelijk

Kom naar ROOD Zomerschool!

Van 21 tot en met 27 juli organiseert ROOD de Zomerschool, een week vol inspirerende en leerzame scholingen. Het thema dit jaar is 'Verover de toekomst'. We horen vaak genoeg dat jongeren de toekomst zijn, maar hoe moet die toekomst eruit zien? En hoe kunnen wij er samen voor zorgen dat die werkelijkheid wordt? Over onder andere deze vragen zullen we tijdens een inspirerende week met interessante sprekers samen nadenken. Vanwege het grote enthousiasme van de afgelopen jaren vindt dit jaar Zomerschool op een grotere locatie plaats met plek voor meer deelnemers dan voorheen.

Natuurlijk is de ROOD Zomerschool niet alleen leerzaam, maar ook heel gezellig. Het is een geweldige kans om ROOD-leden uit het hele land te ontmoeten! Meld je dus snel aan door 50 euro over te maken op rekeningnummer NL35RABO0321512812, ten name van Rood jongeren in de SP. Vermeld hierbij je naam, je lidnummer en ‘zomerschool’. De Zomerschool vindt plaats van 21 tot en met 27 juli, op een prachtige locatie in de buurt van Tilburg. Vragen kun je mailen naar rood@sp.nl.