Nieuws / 27 maart '17 / Landelijk

Kom naar de ROOD Zomerschool 2017

Van 22 tot en met 27 juli organiseert ROOD de Zomerschool, een week vol inspirerende en leerzame scholingen. Het thema dit jaar is 'Revolutie'. Zoals ieder jaar belooft het een inspirerende week te worden met interessante sprekers. Zo is onder anderen SP-voorzitter Ron Meyer aanwezig. Wat is een revolutie eigenlijk? Zijn revoluties nog wel van deze tijd? En hoe komen ze tot stand? Over deze vragen zullen we de hele week nadenken.

Natuurlijk is de Zomerschool niet alleen leerzaam, maar ook heel gezellig. Het is een geweldige kans om ROOD-leden uit het hele land te ontmoeten! Meld je dus snel aan door 40 euro over te maken op rekeningnummer NL35RABO0321512812, ten name van Rood jongeren in de SP. Vermeld hierbij je naam, je lidnummer en ‘zomerschool’. De Zomerschool vindt plaats van 22 tot en met 27 juli, op een prachtige locatie nabij Meppel. Vragen kun je mailen naar rood@sp.nl. Over de rest van het programma wordt snel meer bekend.