Nieuws / 13 april '17 / Landelijk

Bestuursleden gezocht!

Op zondag 11 juni aanstaande houdt ROOD, jong in de SP haar eerste ledenbijeenkomst van 2017 in De Moed in Amersfoort. Op deze dag blikken wij terug op het afgelopen jaar en kiezen wij een nieuw bestuur. Want ROOD kan niet zonder actieve en enthousiaste bestuursleden!

Bestuursleden zorgen ervoor dat de vereniging ROOD goed loopt. Concreet betekent dit dat zij onder andere landelijke acties in gang zetten, activiteiten organiseren, het contact met de leden onderhouden, zorgen voor een up-to-date website en zowel bestaande als nieuwe ROOD-groepen in het land ondersteuning bieden. Informatie over het gewenste profiel van de kandidaten en de kandidaatstellingsprocedure kun je hier vinden.

Zondag 11 juni wordt een belangrijke dag. Natuurlijk hopen we dat ook jij aanwezig zal zijn! Vergeet niet je vooraf aan te melden voor de ledenvergadering, ook in verband met de lunch. Dat kan hier. Binnenkort verschijnt ook het concept-jaarverslag 2016 op SP-net. Mocht je nog vragen hebben over de ledenvergadering, aarzel dan niet om contact op te nemen via rood@sp.nl.