Meedoen met ROOD

Meedoen kan op verschillende manieren. Zo kun je een gratis actiepakket aanvragen. Hierin zit meer informatie over ROOD om ons beter te leren kennen, maar bijvoorbeeld ook buttons en stickers om de bekendheid van ROOD te vergroten.

Maar je kunt ook lid worden van ROOD. Door lid te worden hoor jij bij de beweging die een andere wereld wilt en help jij mee om deze wereld voor elkaar te krijgen. Als lid van ROOD houden we je op de hoogte van acties, ben je welkom op scholingsweekenden en andere activiteiten die we voor leden organiseren.

Als je lid bent van ROOD is er niks mooiers dan lokaal actief te zijn voor ROOD. Op die manier leer je andere ROOD-leden kennen, leer je acties voeren en organiseren en verander je de wereld! Kijk hier waar ROOD lokaal actief is. Als er geen ROOD-groep is in jouw woonplaats kun je terecht bij de SP-afdeling of bij een ROOD-groep bij jouw in de buurt.

Ook komen ROOD-leden uit het hele land regelmatig bij elkaar voor scholingen, discussieavonden en excursies. Daar kun jij ook aan meedoen! Houd hiervoor de website in de gaten en volg ons op Facebook, Instagram en Twitter.